Met ‘Hero Content Marketing’ vergroot je het aantal bezoekers op je website

Heb jij het paginagrote “DANK U” bericht van TUI fly gelezen in de krant dit weekend? Mij viel het meteen op, een mooi Hero Content Marketing voorbeeld!  Hero Content Marketing is een marketingidee of nieuwsartikel met een grootschalig, Go-Big moment. Omdat TUI fly de enige maatschappij was die de bagage-afhandeling van Aviapartner kon overnemen waren zij echt de

Content is en blijft King – Hoe hoog scoren in Google?

Is het blijvend onderhouden van je website en sociale media belangrijk? Iedereen die een website beheert weet het; hoog scoren in Google blijft belangrijk. Statistieken wijzen uit dat 99% van de Belgen enkel Google gebruiken. Google is beroemd geworden door het leveren van de meest relevante resultaten. Volgens hen is relevantie één van de bepalende

Wat weet jij over de GDPR? Download gratis handleiding!

Je hebt het waarschijnlijk al horen waaien maar op 25 mei 2018 moeten alle bedrijven binnen de EU compliant zijn met de GDPR (General Data Protection Regulation of Algemene Verordening Gegevensbescherming). Deze nieuwe privacywet gaat over transparantie, data-overdracht, het recht om vergeten te worden en de verplichting om datalekken te melden. Wat weet jij over

Hoe verhoog ik mijn kwaliteitsscore op Google Adwords?

Reclame wordt meer getarget Met andere woorden, we zullen enkel nog te zien krijgen waarin we echt geïnteresseerd kunnen zijn. Het tijdperk van massamarketing is definitief voorbij. Dit is een principe dat Google ook hoog in het vaandel draagt. Daarom is je kwaliteitsscore van uiterst belang binnen je Adwords strategie.   Gedaan met carpet bombing